dijous, 14 d’octubre del 2010

REBEDOR de casa



Després de molt temps de viure a casa, ja és hora de començar a fer algun canvi.
De moment no s'està per obres així que, un canvi fàcil i sense massa "gasto", és canviar el color de les parets.
Al rebedor hi tenim un moble antic de fusta de marqueteria pintat negre, que personalment m'encanta, i una làmpada de peu de forja.
Les parets eren totes blanques, així que mirant el color que hi quedaria més bé,vaig pensar que seria el granate, però només la paret frontal a l'entrada, ja que és un color fort i apaga la lluminositat de l'habitació.
Al anar a comprar vaig veure uns vinils que em van agradar molt i vaig creure oportú que donaríen el toc original.




MATERIALS:


- Pintura archi TECte de BRUGUER color RUBÍ MATE PERFECTO
- Stickers de flors de HOMESTICKERS serie original, disseny de Léonoe Mataillet

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada